Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw design 3es

Was 3es vroeger niet het merk van de losers? Op de middelbare school schaamde je je als je met een blikje 3es naar de meisjes loerde. Je…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Was vroeger niet het merk van de losers? Op de middelbare school schaamde je je als je met een blikje 3es naar de meisjes loerde. Je was bij voorbaat kansloos.

related partner content for mobile comes here

Het was toch een beetje het B-merk van de frisdranken...je kon het voor 23 cent kopen in de supermarkt. Maar de echte merken waren toch andere...

Goed, Bavaria, de merkeigenaar, denkt daar vast anders over en heeft opdracht gegeven tot een opfrisbeurt.

Het designbureau bericht: 'Met een vette knipoog naar vroeger revitaliseerde Brandnew design een nieuwe identiteit voor 3es frisdranken in blik, fles en sleeve. In de nieuwe identiteit zien we een nieuw logo, gebasseerd op de oude identiteit.

'Geheel in de sfeer van toen krijgen de smaken sinas, cola, cola light, cassis, ice tea, lemon en lime hierdoor niet alleen eigenheid en standout, maar ook wordt op aantrekkelijke wijze de smaakvariant gecommuniceerd.'

Is het ? Wordt het merk nog wel ergens verkocht?

Heeft er iemand nog een gevoel bij het merk?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in