Nieuw: de beste brand activations van de maand


Drinkbare billboards, een boek dat identiek is aan de huid of toch de kokende oma’s en boeken als metrokaartjes. Dit zijn de beste cases van juni:
1. Vodafone – Sunday Grannies (bureau: McCann Boekarest, Roemenië)
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEenzame bejaarden in Roemenië worden met hulp van moderne communicatiemogelijkheden nationale beroemdheden door te koken voor studenten.
Een aanstekelijk concept van Vodafone dat aantoont dat inzet van social media tot echt contact kan leiden.
Vodafone Romania Sunday Grannies Ads of the World™
2. L&MP Pocket-Ticketbook (bureau: FCB Brazilië)
Nederlanders kunnen tijdens de boekenweek gratis reizen met de trein met het Boekenweekgeschenk. Pocketuitgever L&MP gaf dit idee een volledig nieuwe dimensie.
Om mensen te prikkelen vaker boeken te lezen lezen, liet het bedrijf een serie pockets ontwikkelen met ingebouwd metrokaartje. Die werden gratis uitgedeeld aan reizigers, zodat zij zich tijdens hun reis konden verliezen in prachtige verhalen. Om lezen echt te stimuleren konden de boeken worden doorgegeven en online opnieuw worden opgeladen. De boeken konden voor 10 metroritten worden gebruikt.
Ticket Books
3. Nivea-Zonnebrand Pop
Kinderen insmeren met zonnebrandcrème kan een pittige strijd opleveren.
Daarom ontwikkelde Nivea een give-away die op een leuke manier laat zien dat bescherming belangrijk is.
Op Braziliaanse stranden deelden promoteams poppen uit die zijn gemaakt van uv-gevoelig materiaal. Onbeschermd worden ze zo rood als een kreeft, ingesmeerd blijft de huid normaal.
Geslaagde opvolger van de armbandcampagne die vorig jaar in Cannes met een Mobile Grand Prix werd beloond.
NIVEA DOLL - English Version
De Cannes Lions Grand Prix 2014 Mobile Lion winnaar Nivea Sun Kids
(bureau: FCB Brazilië)
Cannes Lions Grand Prix 2014 Mobile Lion Nivea Sun Kids FCB Brazil
BrandActivation.nl, een blog van BrandBase, selecteert vanaf nu elke maand drie inspirerende brand activation-cases voor Adformatie. Aan het eind van het jaar wordt het beste werk van het jaar gekozen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid