Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw: de beste brand activations van de maand

BrandActivation.nl selecteert vanaf nu elke maand 3 inspirerende brand activation-cases voor Adformatie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Drinkbare billboards, een boek dat identiek is aan de huid of toch de kokende oma’s en boeken als metrokaartjes. Dit zijn de beste cases van juni:

related partner content for mobile comes here

1. Vodafone – Sunday Grannies (bureau: McCann Boekarest, Roemenië)

Eenzame bejaarden in Roemenië worden met hulp van moderne communicatiemogelijkheden nationale beroemdheden door te koken voor studenten.

Een aanstekelijk concept van Vodafone dat aantoont dat inzet van social media tot echt contact kan leiden.

2. L&MP Pocket-Ticketbook (bureau: FCB Brazilië)

Nederlanders kunnen tijdens de boekenweek gratis reizen met de trein met het Boekenweekgeschenk. Pocketuitgever L&MP gaf dit idee een volledig nieuwe dimensie.

Om mensen te prikkelen vaker boeken te lezen lezen, liet het bedrijf een serie pockets ontwikkelen met ingebouwd metrokaartje. Die werden gratis uitgedeeld aan reizigers, zodat zij zich tijdens hun reis konden verliezen in prachtige verhalen. Om lezen echt te stimuleren konden de boeken worden doorgegeven en online opnieuw worden opgeladen. De boeken konden voor 10 metroritten worden gebruikt. 

3. Nivea-Zonnebrand Pop 

Kinderen insmeren met zonnebrandcrème kan een pittige strijd opleveren.

Daarom ontwikkelde Nivea een give-away die op een leuke manier laat zien dat bescherming belangrijk is.

Op Braziliaanse stranden deelden promoteams poppen uit die zijn gemaakt van uv-gevoelig materiaal. Onbeschermd worden ze zo rood als een kreeft, ingesmeerd blijft de huid normaal.

Geslaagde opvolger van de armbandcampagne die vorig jaar in Cannes met een Mobile Grand Prix werd beloond.

De Cannes Lions Grand Prix 2014 Mobile Lion winnaar Nivea Sun Kids

(bureau: FCB Brazilië)

, een blog van selecteert vanaf nu elke maand drie inspirerende brand activation-cases voor Adformatie. Aan het eind van het jaar wordt het beste werk van het jaar gekozen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in