Overslaan en naar de inhoud gaan

Jaguar geeft Armin van Buuren hoofdrol in internationale campagne

De nieuwe campagne van Jaguar focust op social media.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Armin van Buuren speelt de hoofdrol in de social media-campagne ‘The Experience of a Lifetime’.

related partner content for mobile comes here

Arminxe
De campagne speelt zich gedeeltelijk af op . Daar is een video te zien waarin Armin van Buuren over het circuit rijdt. De film legt het verband tussen het optreden voor 100.000 fans en het rijden in een Jaguar XE. De website linkt naar alle gesprekken met de hashtag .

Wedstrijd
Onderdeel van de campagne is een wedstrijd waarbij deelnemers kans maken op een weekend Ibiza inclusief een ontmoeting met Van Buuren, een rit in de Juaguar XE en een feest in Ushuaia. Alle deelnemers van de wedstrijd krijgen daarnaast toegang tot vier Spotify-playlist die worden beheerd door Van Buuren.

Verjonging
Armin van Buuren is al langer Jaguar-ambassadeur in Nederland en de samenwerking wordt nu internationaal uitgebreid. Volgens Marketing Communicatie Manager Aldo van Troost past de actie bij de verjonging van het merk Jaguar.

Automerken en dj&;s
Automerken zoeken vaker de samenwerking met dj&;s, zo begon Volvo twee maanden terug een

;

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in