Heineken kiest internationaal voor Publicis Worldwide
Na het breken met Wieden+Kennedy was al duidelijk dat Publicis een goede kans had.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Half juni kondigde Heineken aan afscheid te nemen van Wieden+Kennedy. Heineken chief commercial officer Jan Derck van Karnebeek zei toen al 'internationaal een sterke band met Publicis' te hebben. Voor media werkt Heineken bijvoorbeeld al met Publicis-bureau Starcom.
Publicis Worldwide wordt het lead netwerk voor de creatieve verantwoordelijkheden. De bredere samenwerking tussen de twee gaat vanaf 1 juli in. Er is geen review geweest. Er blijven ook andere bureaus voor Heineken werken. Van Karnebeek zegt nu 'onder de indruk te zijn van de sterke creatieve ideeën en innovatieve benadering'.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid