Overslaan en naar de inhoud gaan

Netflix scoort op social media. Dit is waarom.

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door De Beste Social Media.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Dat je kunt chillen met weten we allemaal, maar ook op social media kun je niet meer om ze heen. Daarom hebben wij de redenen om Netflix te volgen voor je op een rijtje gezet.

related partner content for mobile comes here

1. Ze haken super slim in, zelfs op lokaal niveau:

  Inclusief dolle reactie van de VVD:

2. Iedereen mocht het 4e seizoen gaan kijken van House of Cards:

 

3. Ze geven overal hun eigen draai aan. 

 

4. En spelen razendsnel in op de actualiteit.

5. Zo ook toen Twitter met likes kwam. 

 

6. Zelfs hun misplaatste advertenties zijn stiekem toch wel grappig... 

 

  7. Ze geven een creatieve touch aan hun eigen series. (spoiler alert)

It's complicated... Geplaatst door Netflix op zaterdag 20 februari 2016

 

8. En maken je leven draaglijker met handige lifehacks! 

9. Weten precies hoe je je voelt. 

 

   

10. Gooien liefde in de strijd.  

 

   

11. En ze reageren geheel in stijl. 

 

12. Nog eentje dan... Omdat ze zo creatief zijn:

 

15 seconden. Maak. Je. Keuze. Geplaatst door Netflix op donderdag 28 januari 2016

  

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op de Beste Social Media. Het artikel van deze week is geschreven door Sabine Winter. Ben je zelf ook creatief bezig met social? Vanaf 15 maart kunnen bedrijven, overheden en instanties hun meest creatieve berichten inzenden via de gloednieuwe website: 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in