Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederlandse Harper's Bazaar kan profiteren van multichannel-aanpak

[INTERVIEW] Juist nu is de tijd rijp om Harper’s Bazaar in Nederland te herintroduceren. Geheel volgens het nieuwe uitgeven…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgende week komt het eerste nummer van de Nederlandse Harper’s Bazaar uit. Het beroemde Amerikaanse tijdschriftmerk verscheen voor het eerst in 1867, had beroemde hoofdredacteuren als Diane Vreeland en is een icoon in de modejournalistiek. Het is de tweede keer dat Harper’s Bazaar in Nederland uitkomt, want in 1986 probeerde uitgever Geïllustreerde Pers (voorloper van Sanoma) het. Een paar jaar later alweer sneuvelde de titel.

Maar Hearst Magazines Netherlands vindt het nu een ideale tijd om Harper’s Bazaar opnieuw in de Nederlandse markt te zetten. Harper’s Bazaar verschijnt dit jaar nog drie keer en tien keer in 2015, onder hoofdredacteurschap van Cécile Narinx. In print wordt gemikt op een oplage van zo’n 50.000 exemplaren.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in