Overslaan en naar de inhoud gaan

Tjolk is officiële partner van Jonger Oranje

Tjolk wil via Jonger Oranje kinderen (en ouders) bewust maken van een gezonde leefstijl.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Niek Nielen van Galatrada, dat het nostalgische zuiveldrankje: ‘Als official partner van Jonger Oranje willen wij de kinderen bewust maken van een gezonde leefstijl. Dat heeft een positieve uitwerking op het realiseren van hun droom om profvoetballer te worden.’

related partner content for mobile comes here

Volgens hem bevat zijn nieuwe 35 procent minder suiker dan vergelijkbare dranken, dus is het verantwoorder en dus is het partnership logisch.

Nielen speelt in op nostalgische gevoelens bij ouders van de Jonger Oranje-deelnemers die Tjolk nog kennen uit hun jeugd.

Hij ziet Jonger Oranje als een ideaal podium om Tjolk op de juiste manier en bij de juiste doelgroep(en) onder de aandacht te brengen.

Tjolk ligt vanaf 15 september in de schappen bij Jumbo en vanaf 1 oktober is de zuiveldrank ook verkrijgbaar bij de supermarkten van Plus. Nielen is momenteel nog in gesprek met Albert Heijn.

is een initiatief van sportmarketingbureau SportsGen.

In 2007 bedacht het de Jonger Oranje Talentendagen om jonge voetballers tussen 6 en 12 jaar onder andere in staat te stellen hun voetbalkunsten te laten zien aan de aanwezige scouts van een profclub.


 

   
 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in