Overslaan en naar de inhoud gaan

Afrojack haalt herinneringen op aan/voor Suzuki Swift

Pool Worldwide heeft voor Suzuki een campagne ontwikkeld waarin bekende en onbekende Nederlanders spreken over hun band met de Swift.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Behalve de wereldberoemde Afrojack, werden ook Kees Tol, Tim Coronel, beautyblogger Tim Bunink en een aantal consumenten in een docu-filmpjes vastgelegd.

related partner content for mobile comes here

Afrojacks eerste auto was een Suzuki Swift, vandaar dat hij meewerkt aan de campagne. In de nieuwe Swift rijdt hij naar het café waar hij zijn eerste plaatjes mocht draaien. Samen met zijn moeder Debbie denkt hij terug aan hoe het ooit voor hem begon.

Pool Worldwide spoorde de personages op via (social) media. Maar is het ook allemaal echt? Dus ook de oorspronkelijke tweets zoals ‘Jaaaa ik heb een nieuw autootje <3 Suzuki Swift Spirit’ van Tim Bunink? ‘Ja’, zegt Charlotte Eckebus van Pool. ‘Er is niets gescript, ook die tweets niet, en we hebben camerajournalisten van AT5 gevraagd voor de interviews. Uit onderzoek blijkt dat Suzuki-rijders als betrouwbaar, sociaal en oprecht worden gezien. Dat no-nonsense-gevoel hebben we willen vastleggen.

De campagne wordt vooral online ingezet via YouTube, banners en teasers. Ook verspreiden de hoofdpersonages de filmpjes via social media.

Kees Tol

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Anne Maike

Tim Bunink

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in