Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederlanders fanatiekste surfers

Duitsers kijken het minst tv, Italianen maken het drukst gebruik van hun mobieltje, en Nederlanders zijn de heftigste surfers van Europa.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In sommige gevallen is de invloed van technologie op consumenten erg stereotiep. Zo vinden Duitsers dat technologie ze vooral helpt om meer werk gedaan te krijgen, ondervinden Fransen en Italianen de meeste invloed op de manier waarop ze met hun geliefden communiceren, en zijn Britten het meest enthousiast over de nieuwe mogelijkheden in fun en entertainment. In Duitsland wordt er het minst televisie gekeken, terwijl de tv het langst aan staat – of er nu iemand naar kijkt of niet – in Spanje, Nederland en het Verenigd Koninkrijk.

related partner content for mobile comes here

Met 46 procent die 16 uur of meer per week op internet zit, zijn Nederlanders de fanatiekste surfers. Deze groep heavy surfers is 12 procent groter dan in de rest van Europa.
Italianen zijn weer grotere telefoneerders. Vijf procent pleegt meer dan 15 telefoontjes per dag op z’n mobiel. In Engeland voert meer dan 90 procent minder dan 6 gesprekken per dag.
Als selectiecriterium voor technologie hanteren de Spanjaarden vooral de prestige van producent en retailer. Italianen gaan vooral af op marktleiderschap. Dat vinden de Nederlanders totaal niet belangrijk, en zij blijken ook minder geïnteresseerd in koopjes.

Voor de volgende generatie mobiele telefoons is de meeste belangstelling in Frankrijk. Duitsland en Nederland lopen achteraan in die interesse.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in