Nederland 2 marktleider week 53
Nederland 2 was in de laatste week van het jaar 2004 marktleider met een aandeel van Nederland 15,6 procent. Nederland 1 scoorde 13,0 en…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
RTL Nederland kwam met zijn drie zenders uit op 22 procent: RTL4 14,0,
RTL5 4,4 en Yorin 3,6. SBS Broadcasting had met zijn drie zenders een marktaandeel van 15,6 procent: SBS 6 8,6, Net5 4,4 en Veronica 2,6.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Best bekeken programma was het Kopspijkers Jaaroverzicht op Oudejaarsavond. Er keken ruim 2,9 miljoen mensen naar. Het zaterdagse Journaal van 20.uur trok 2,5 miljoen kijkers, gevolgd door Postcodeloterij Miljoenenjacht met ruim 2,2 miljoen kijkers. Hart van Nederland op maandag werd bekeken door 2,25 miljoen mensen en Postcodeloterij 1 tegen 100 had 2,1 miljoen kijkers.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: SKO.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid