Mobile Special nu gratis te downloaden op MobileMarketing.nl


In deze Mobile Special, dat in samenwerking met Samsung is gemaakt, wordt er oa ingegaan op het landschap van mobiele platformen. Tevens worden Sven Huberts (Isobar), Scott Seaborn (XS2) en Victor Knaap (Mediamonks) aan de tand gevoeld over creativiteit bij mobiele bureaus. De Mobile Special is hier in PDF te downloaden.
Items die verder in deze Special aan bod komen zijn:
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Mobiel in 2014
22 mobiele specialisten over hun verwachtingen voor 2014.
Onderzoek
In een onderzoek onder 178 bureaus is gekeken welk mobiel platform zij zelf gebruiken en voor welke platformen zij ontwikkelen.
NFC
Near Field Communication (NFC) is een toepassing, die we steeds vaker gaan horen. Alle grote banken gaan het voor contactloos betalen gebruiken. In het artikel ‘Marketing met NFC’ komt naar voren hoe we deze toepassing ook voor marketingdoeleinden kunnen inzetten.
Het Android effect
Google’s mobiele platform Android heeft de laatste jaren een enorme opmars gemaakt. Het marktaandeel is momenteel 81%. Aan Brechtje de Leij (Nu.nl), Maurice Jongerius (Bol.com), Olivier van Duijn (Marktplaats) en Bas Jongerius (Scoupy) is gevraagd wat zij in hun business merken van het Android gebruik.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid