'Mobile Advertising haalt al dit jaar print en radio in'
Mobile goed voor 10% van advertentie uitgaven in de VS.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Marktonderzoeker eMarketer verwacht dat dit jaar 9,8% van alle Amerikaanse advertentie budgetten richting mobiel gaan. Hiermee haalt het mobiele medium de 'advertising spend' van dagbladen (9,3%), magazines (8,4%) en radio (8,6%) in. Ten opzichte van 2013 geven merken 83% meer aan mobile advertising op smartphones en tablets uit. Dit is goed voor 30% van de totale online advertising budgetten. Facebook, Google en Twitter consumeren het grootste gedeelte van de mobiele advertentiebudgetten.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Verder verwacht eMarketeer dat er in Amerika 5,3% meer aan advertising wordt uitgegeven ($180 miljard). Dit komt voornamelijk door de groei in uitgaven op mobiel en televisie.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Adweek
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid