Overslaan en naar de inhoud gaan

Mobiel internet: traag, onbetrouwbaar, lastig en duur

Een op de vijf bezitters in de VS van een mobiele telefoon mét internettoegang, haakt al na enkele pogingen definitief af. Ze gebruiken…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Boston Consulting Group (BCG) meldt in zijn rapport Mobile Commerce: Winning The On-Air Consumer dat de huidige gebruikers van mobiele internetdiensten het aanbod te zeer vergelijken met internet op de pc. Consumenten raken daardoor gefrustreerd. De telefoontoetsen zijn niet geschikt voor het invoeren van teksten, de kosten zijn te hoog, het medium is traag, de service onbetrouwbaar en het is ook lastig navigeren.

related partner content for mobile comes here

Toch zijn de verwachtingen onverminderd hoog: BCG meent dat in 2003 mobiel internet dezelfde positie zal innemen als het vaste internet in ’98, in termen van transactiewaarde. In het b-to-b-segment zal de omzet van 10 miljard dollar nu naar 100 miljard dollar in 2003 groeien. De helft van deze omzet is voor de operators.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in