Naamswijziging Andersen kost $175 miljoen
Andersen Consulting trekt 175 miljoen dollar uit om de nieuwe naam Accenture wereldwijd bekendheid te geven.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Voor de naamswijziging in januari voert het Amerikaanse adviseursbureau in 48 landen een multimediale reclamecampagne van Young & Rubicam. Ook Landor Associates, de merken- en identiteitsspecialist van Y&R, heeft aan de re branding een steentje bijgedragen. Accenture komt zich, na bittere juridische strijd, los te staan van moeder Andersen Worldwide en zusterbedrijf Arthur Andersen.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid