Overslaan en naar de inhoud gaan

MGA Entertainment en Zapf Creation naar ZIGT

Gezamenlijk brengen ze na een uitgebreide bureau-oriëntatie hun mediabelangen onder bij het bureau.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

MGA Entertainment/Zapf voeren in Nederland onder meer de volgende speelgoed- en entertainmentmerken: Gel-a-Peel, Little Tikes, L.O.L. Surprise!, Lalaloopsy, BABY Born, Baby Annabell, Num Noms en Project MC2.
 
Bianca Wouters, marketingmanager Benelux: 'We zijn dit jaar op zoek gegaan naar een nieuw mediabureau dat ons helpt de volgende stap te zetten in onze groei-ambities. Naast de transparante werkwijze, weet ZIGT ook een dosis creativiteit in de plannen aan te brengen en worden scherpe onderhandelingsresultaten behaald.'
 
'De kidsmarkt is een dynamische en ook uitdagende markt. Zeker in deze maanden met Sinterklaas op komst. Het is vechten om aandacht bij zowel kinderen als ouders. Door slimme planning en creatieve invulling met onder meer influencers, willen we zorgen dat de merken van MGA Entertainment en Zapf nog meer top-of-mind worden', zegt Rogier Bruggeman, directeur bij ZIGT.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in