Overslaan en naar de inhoud gaan

Meld je aan voor de derde Adobe webcast: interactie met de klant

Deel 3 van de driedelige webcast van Adobe (powered by Adformatie) op 11 juni gaat over het overstijgen van verwachtingen van de klant.
Adobe
© 123RF
Adobe
© 123RF

Interacteren met de klant: een veelgehoord streven, maar veel bedrijven blijven steken op het niveau van zenden. Hoe zorg je dan wel dat een klant meer wordt dan een ontvanger? Hoe zorg je dat er respons komt, of dat je een klant zelfs activeert? Meld je hier gratis aan voor de laatste webcast van Adformatie in samenwerking met Adobe. Datum: 11 juni. Tijd: van 13.30 tot 14.15 uur.

related partner content for mobile comes here

In het derde en laatste deel van de webcastserie over het verrijken van de customer experience zorgen we dat je leert verder te reiken dan die content-benaderingen die de klant al van je verwacht. Nu de organisatie op CX is toegerust (na aflevering 1) en aan de voorwaarden voor echt engagement is voldaan (zoals besproken in aflevering 2), is het tijd om in actie te komen en samen met de klant elkaars verwachtingen te overstijgen.

Tijdens deze webcast bespreken we onder meer:

Het in evenwicht brengen van merk- en contextuele marketing
Hoe de CX-reis te volbrengen
De (meer)waarde van AI

Sprekers:

Maarten Bouwhuis als gespreksleider

Patrick Burggraaf namens Adobe

Maarten Westendorp namen Innogy

Klinkt goed, toch? Aanmelden kan hier en is gratis.

Over de webcastst:

Wil je klanten ervaringen bieden die hun verwachtingen en verbeelding te boven gaan? Als er een flow ontstaat waarin je klanten naadloos van het ene contactmoment naar het andere loodst, blijven klanten terugkomen. Naarmate hun ervaringen beter worden, neemt de kans ook toe dat ze de gewenste acties ondernemen. Iedere klant wil immers een geweldige ervaring – en iedere marketeer wil die leveren, om zo niet alleen klant - maar ook bedrijfsdoelstellingen te bereiken. 

Omdat ‘geweldig’ voor iedereen iets anders kan betekenen, onderzoeken we in een serie van drie webcasts het belang en de onderdelen van de customer experience, hoe de consumerdata en content daarvoor aan te wenden en hoe deze de optimaliseren. Na deze serie ben je helemaal bijgepraat over de laatste ontwikkelingen op het gebied van CX en kun je jouw bedrijf van nieuw elan voorzien.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in