Overslaan en naar de inhoud gaan

H&M neemt marketing en comms op schop, Laura Muscas krijgt de leiding

Muscas wordt hoofd van nieuwe, samengevoegde afdeling.
Laura
Laura Muscas
© Foto: Elvin Boer
Laura
Laura Muscas
© Foto: Elvin Boer

Laura Muscas is  aangesteld als hoofd van de afdeling marketing & communicatie bij H&M. Ze krijgt de leiding over deze nieuwe afdeling en is verantwoordelijk voor de algehele marketing-, communicatie en loyalty-strategie.

related partner content for mobile comes here

Het samenvoegen van de afdelingen en de benoeming van Muscas maakt onderdeel uit van H&M’s transformatie. Het wil inspelen op de veranderende verwachtingen van klanten en de voortdurende digitalisering van het bedrijf.  

Laura Muscas is sinds 2011 bij H&M Nederland werkzaam als Hoofd Communicatie. In dezelfde rol werkte ze tevens een jaar in Spanje, waar ze de communicatieteams aanstuurde van zowel H&M Spanje als Portugal.

Voordat zij in dienst trad bij H&M, was zij 8 jaar werkzaam bij het voormalige SBS Broadcasting, waar zij de communicatieverantwoordelijke was voor de zenders Net5 en Veronica TV en heeft zij tevens een jaar dezelfde functie bekleed bij de publieke omroep BNN.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in