Overslaan en naar de inhoud gaan

Media Markt eerste in Nederland met digitale prijskaarten

Elektronica-winkelketen Media Markt heeft zijn prijskaartjes vervangen door flat screen e-readers, met daarop de prijs en specificaties van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De prijzen worden volgens Mediamarkt dagelijks geautomatiseerd aangepast op basis van een vergelijking met de 25 grootste concurrenten. Digitale prijskaarten zijn in onder meer Frankrijk al langer in gebruik, onder meer bij supermarkten.

related partner content for mobile comes here

Digitale prijskaarten maken het voor Media Marktmogelijk om direct te reageren op prijsveranderingen en aanpassingen te doen in de winkels en de webshop. Volgens Barry van Ruiven, directeur Media Markt Nederland is de digitale prijskaart een van de belangrijkste vernieuwingen om waar te maken dat de keten staat voor lage prijzen en gemak. ‘Daarmee kunnen wij klanten de zekerheid geven dat we elke dag de juiste prijs hebben. En het biedt extra gemak. De tijd dat klanten zelf prijzen moeten vergelijken, is wat ons betreft namelijk echt wel voorbij!  Die taak nemen wij voor onze rekening.’

‘Wij geloven dat winkels een goede toekomst hebben, in samenspel met andere kanalen zoals online en mobiel. En dat winkels en winkelgebieden ook een hele belangrijke maatschappelijke en sociale functie hebben. Maar die toekomst is er alleen als we goed blijven luisteren naar klanten, samenwerken met andere bedrijven en durven investeren en vernieuwen’, aldus Van Ruiven.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in