Overslaan en naar de inhoud gaan

Marketingtalent van het Jaar naar Philips Healthcare

Vincent Sieben, die sinds januari 2014 ook voorzitter is van NIMA Young Professionals werkte al sinds zijn afstuderen in 2007 voor Grontmij
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vincent Sieben, die in maart van dit jaar werd tot beste jonge marketeer van Nederland wordt de nieuwe Senior Marketing Manager Global Customer Services Philips Healthcare. Hij is afkomstig van Grontmij Nederland waar hij als marketeer onder meer verantwoordelijk was voor het analyseren van de markt en het ontwikkelen van de marketingstrategie.

related partner content for mobile comes here

Leidende Rol
Sieben, die sinds januari 2014 ook voorzitter is van NIMA Young Professionals werkte al sinds zijn afstuderen in 2007 voor Grontmij, maar is toe aan een nieuwe stap: ‘Als Senior Marketing Manager Global Customer Services binnen Philips Healthcare wordt het mijn uitdaging om wereldwijd de customer service oplossingen in de markt te zetten. De Healthcare markt is volop in beweging en Philips heeft hier een leidende rol in. Ik zie dit daarom als een uitermate mooie kans om mijn carrière een volgende boost te geven.’

Bij zijn uitverkiezing eerder dit jaar tot Marketingtalent of the Year werd Sieben door de jury gecomplimenteerd  met zijn sterke case ‘in een sector waar marketing nog niet de positie heeft zoals in veel andere sectoren’. De jury benadrukte met name dat Sieben zich onderscheidde door zijn rol als aanjager van het marketingdenken in de grond-, weg- en waterbouw.

In maart van dit jaar had Tijdschrift voor Marketing/MarketingOnline een vraaggesprek met Sieben naar aanleiding van zijn uitverkiezing

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in