Overslaan en naar de inhoud gaan

Male grooming mugs

Hoe breng je in een land waar gezichtshaar niet populair is grooming kits aan de man? Philips deed dat in Taiwan met de campagne male…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hoe breng je in een land waar gezichtshaar niet populair is grooming kits aan de man? deed dat in Taiwan met de campagne male grooming mugs. In heel hippe taal: low-tech augmented reality mugs. Geen app, maar glazen mokken met daarop inkt in de vorm van diverse snorren en baarden.

related partner content for mobile comes here

In kapsalons, waar de Taiwanese man blijkbaar open staat voor suggesties, werd de doelgroep aangesproken op gezichtshaar door middel van een teaser op de kapperscape en de mok. Aan het eind kreeg de doelgroep een kortingscoupon van 50% voor de grooming kit.

Het resultaat van de campagne van was dat 95% van de Taiwanese mannen anders tegen gezichtshaar is gaan aan kijken en dat 25% de coupon heeft ingewisseld.

Bekijk de video:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in