Loden Leeuw voor i-mode commercial
Kijkers van het consumentenprogramma Radar van de Tros hebben een reclamespot van KPN i-mode uitgeroepen tot de meest irritante…
In het spotje drinkt een jongen een troebel glas water waarin een kunstgebit heeft liggen weken leeg. De zogeheten Loden Leeuw 2002 werd gisteravond in het programma uitgereikt aan KPN en bureau PMS. Bijna 11.000 mensen brachten in de afgelopen maanden per post of via internet hun stem uit op van de genomineerde commercials. De KPN-spot kreeg 24,74 procent van de stemmen. Sommige mensen zeiden dat ze ervan hadden moeten kokhalzen. De commercial van de Waterbeddenconcurrent behaalde met 23,93 procent van de stemmen de tweede plaats, gevolgd door een commercial van Frisia (9,32 procent). Radar wil van de nieuwe publieksprijs een ‘terugkerend evenement' maken (ANP).
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid