LinkedIn lanceert BrandYou


De bedoeling van BrandYou is om het belang van persoonlijk brandmanagement te benadrukken ‘in alle fasen van ieders carrière’. Op een microsite stelt BrandYou adviezen, instrumenten en een persoonlijke test beschikbaar aan professionals in het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Italië, Nederland en Spanje.
In de speciaal ontwikkelde LinkedIn Groep, kan men discussiëren over en reactie geven op BrandYou. LinkedIn gelooft dat het concept van het ‘Persoonlijke Merk’ essentieel is om twee redenen: de toename in de mobiliteit van werknemers en het toenemende aantal ‘Generatie Y werknemers’, die helemaal gewend zijn aan social media en de combinatie van zakelijke en niet-zakelijke interactie.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEuropese marketingexperts die door LinkedIn zijn uitgenodigd, vormen een expertpanel. Andrzej Moyseowicz, John Woodward, David Midgely en Katie Ledger helpen LinkedIn’ers hoe ze hun persoonlijke merk onder de aandacht houden en hoe ze een nieuw publiek bereiken. De belofte is dat de experts gedurende een aantal maanden direct toepasbare adviezen via de BrandYou Group op LinkedIn delen. Daarnaast heeft LinkedIn samen met het BrandYou panel een online test ontwikkeld om mensen te helpen hun persoonlijke merk te ontwikkelen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid