Overslaan en naar de inhoud gaan

LinkedIn lanceert BrandYou

LinkedIn lanceert volgende week de Europese campagne BrandYou.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De bedoeling van BrandYou is om het belang van persoonlijk brandmanagement te benadrukken ‘in alle fasen van ieders carrière’. Op een microsite stelt BrandYou adviezen, instrumenten en een persoonlijke test beschikbaar aan professionals in het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Italië, Nederland en Spanje.

related partner content for mobile comes here

In de speciaal ontwikkelde Groep, kan men discussiëren over en reactie geven op BrandYou. LinkedIn gelooft dat het concept van het ‘Persoonlijke Merk’ essentieel is om twee redenen: de toename in de mobiliteit van werknemers en het toenemende aantal ‘Generatie Y werknemers’, die helemaal gewend zijn aan social media en de combinatie van zakelijke en niet-zakelijke interactie.

Europese marketingexperts die door LinkedIn zijn uitgenodigd, vormen een expertpanel. Andrzej Moyseowicz, John Woodward, David Midgely en Katie Ledger helpen LinkedIn’ers hoe ze hun persoonlijke merk onder de aandacht houden en hoe ze een nieuw publiek bereiken. De belofte is dat de experts gedurende een aantal maanden direct toepasbare adviezen via de BrandYou Group op LinkedIn delen. Daarnaast heeft LinkedIn samen met het BrandYou panel een online test ontwikkeld om mensen te helpen hun persoonlijke merk te ontwikkelen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in