Overslaan en naar de inhoud gaan

KWD: DSM's corporate website nummer 1 in Nederland

DSM heeft volgens internetadviesbureau KWD de beste corporate website in Nederland in 2011-2012.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het in Londen gevestigde KWD doet jaarlijks onderzoek onder de corporate websites van 950 beursgenoteerde multinationals in veertig landen. Gekeken wordt naar factoren als overall content, interactiviteit, gebruiksvriendelijkheid, navigeerbaarheid, integratie van social media, zoekmachine-optimalisatie et cetera.

related partner content for mobile comes here

Volgens het onderzoek heeft DSM zijn eerste plaats mede te danken aan goede informatieverstrekking rond maatschappelijk verantwoord ondernemen, de goede toelichting op de bedrijfsstrategie en de financiële verslaglegging.

DSM heeft in februari 2011 een nieuwe gelanceerd tezamen met de introductie van haar nieuwe merk: Bright Science. Brighter Living.TM

Het nieuwe DSM merk wil staan voor DSM's wetenschappelijke kennis en innovatievermogen waarmee het samen met klanten en partners producten en oplossingen ontwikkelt die een positief verschil maken in het leven van mensen.

Bekijk hier de van KWD voor Nederland

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in