Overslaan en naar de inhoud gaan

Kingsday wint Cornetto-pitch

Het Amsterdamse reclamebureau gaat aan de slag met de Pan-Europese digitale, sociale en retail activaties.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

zal voor het Unilever-merk concepten gaan ontwikkelen voor zowel de ‘Cornetto Mini’ als de ‘Cornetto Out of Home’-producten.

related partner content for mobile comes here

Doorslaggevend bij de pitch van het Pan-Europese account was de speelse interpretatie van de merkstrategie ‘Love’. Deze merkstrategie zit diep in het hart van de hele campagne. In eerste instantie was de pitch alleen voor Cornetto Mini, maar de ideeën zijn zo goed ontvangen dat het project groter is geworden.

‘We hebben een zeer succesvol jaar en met Cornetto als nieuwe klant gaan we door met deze winning streak’, stelt Sander Volten, managing director van Kingsday. ‘Cornetto staat voor love, dus gaan we de verliefdheid die we nu voelen zolang mogelijk vasthouden.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in