Overslaan en naar de inhoud gaan

Klanten van HelloFresh kunnen aanschuiven bij leveranciers

Het bedrijf wil laten zien dat het meer is dan een leverancier van maaltijdboxen
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Klanten van HelloFresh zijn uitgenodigd om aan te schuiven bij een van de leveranciers van HelloFresh. Zo konden ze eerder deze week aanschuiven bij Koolen champignons in Slootdorp en tomatenkwekerij Osdorp in Amsterdam. Vanavond wordt er aangeschoven bij zalmrokerij Sognefjord in de buurt van Nijmegen.

related partner content for mobile comes here

Kijkje in de keuken

Vijf dagen lang kunnen trouwe klanten op vijf verschillende locaties door heel Nederland aanschuiven. Overal geeft HelloFresh haar klanten een kijkje in de keuken van leveranciers. Klanten krijgen een rondleiding, waarbij de leverancier het bijzondere verhaal achter het product in de HelloFresh Box vertelt. Tijdens de diners is ruimte om te discussiëren en ideeën aan te dragen.

Maaltijdboxen

Door de klanten uit te nodigen om aan te schuiven, laat het bedrijf zien dat het meer is dan de leverancier van maaltijdboxen: het gaat om het gemak, de ervaring van het zonder zorgen de maaltijden te kunnen koken en te eten. De klanten hoeven niet meer naar de supermarkt voor het avondeten en alle ingrediënten en recepten worden tot aan de deur bezorgd.

Flexibel lidmaatschap

HelloFresh is in 2011 in Nederland gestart door Maartje Frederiks. Het bedrijf biedt een flexibel lidmaatschap waarmee klanten wekelijks een box met gezonde recepten en alle bijbehorende verse ingrediënten thuisbezorgd krijgen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in