Kinderevenement zoekt sponsor
Smiths Foodgroup ziet na zes jaar af van verlenging van de sponsorovereenkomst van het educatieve kinderevenement: ‘de Nationale…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Om de scholen niet teleur te stellen is de organisatie zoekende naar een nieuwe sponsor die de merknaam aan het evenement wil verbinden. Het uit Amerika afkomstige hoofdrekenspel 24 Game werd via de welbekende Flippo’s geïntroduceerd bij de basisschooljeugd. Het was de populairste Flippo-serie in de geschiedenis van de Flippo. The Game Factory uit Amsterdam organiseerde sindsdien jaarlijks ‘de Nationale Scholenkampioenschappen Hoofdrekenen’. In 2001 werd het spel door zo’n 1300 scholen, ruim 20 procent van alle Nederlandse basisscholen, gespeeld in diverse regionale voorronden en tenslotte in een landelijke finale.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid