Burson-Marsteller wil meer ethiek
Naar aanleiding van schandalen als die bij Enron en WorldCom in de VS, lanceert Burson-Marsteller een nieuwe toepassing voor meer ethisch…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het gaat om een wereldwijde toepassing onder de noemer ‘Ethical and social responsibilitypractice’. Het moet klanten helpen te onderzoeken hoe het publiek naar hen kijkt, hoe ze het doen in vergelijking met concurrenten en hoe ze hun interne communicatie moeten vormgeven. Reden voor de introductie is dat de maatschappij eist dat bedrijven op een meer ethische en sociale manier gaan opereren.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
BM is onderdeel van de WPP Group dat onlangs zelf in de belangstelling stond vanwege haar boekhoudkundige methoden. Die werden op z’n minst controversieel bevonden. WPP verving daarop haar accountantskantoor Andersen door Deloitte & Touche.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: PRWeek US
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid