Overslaan en naar de inhoud gaan

Verbetering klantbehoud nog beperkt

Bedrijven zijn weliswaar doordrongen van het belang van klantbehoud, maar verbeteren dit slechts beperkt. Bovendien investeren ze niet…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Maar liefst 85,2 procent van de onderzochte bedrijven geeft aan doordrongen te zijn van het belang van klantbehoud. Maar de investeringen zijn er niet naar: nul tot 25 procent wordt er aan uitgegeven, terwijl dat voor het winnen van nieuwe klanten vijf maal hoger is. 77 Procent van de responderende bedrijven beschikt over een of meerdere klantinformatiesystemen. Maar bij slechts 17 procent is er informatieuitwisseling tussen de verschillende databases. Van de 86,4 procent die gebruik maakt van een loyaliteitsprogramma is 73,3 procent niet of maar beperkt tevreden over de resultaten.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in