Verbetering klantbehoud nog beperkt
Bedrijven zijn weliswaar doordrongen van het belang van klantbehoud, maar verbeteren dit slechts beperkt. Bovendien investeren ze niet…
Maar liefst 85,2 procent van de onderzochte bedrijven geeft aan doordrongen te zijn van het belang van klantbehoud. Maar de investeringen zijn er niet naar: nul tot 25 procent wordt er aan uitgegeven, terwijl dat voor het winnen van nieuwe klanten vijf maal hoger is. 77 Procent van de responderende bedrijven beschikt over een of meerdere klantinformatiesystemen. Maar bij slechts 17 procent is er informatieuitwisseling tussen de verschillende databases. Van de 86,4 procent die gebruik maakt van een loyaliteitsprogramma is 73,3 procent niet of maar beperkt tevreden over de resultaten.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid