E-mail marketing awards in de maak


De Nederlandse markt voor E-mail marketing groeit volgens de organisatie snel nu marketeers en uitgevers de voordelen van e-mail ontdekken. De 1 Nationale E-mail Marketing Conferentie staat geheel in het teken van e-mail marketing als nieuw medium en gaat in op allerlei aspecten,van conceptontwikkeling, list management en list broking, acquisition marketing, retention marketing, opt-in/opt-out problematiek, privacy regelgeving, tot meetbaarheid en ROI. De organisatie verwacht ruim 150 deelnemers. De dag wordt afgesloten met de uitreiking van de E-mail Marketing Award voor de meest effectieve e-mail marketing campagne. Een panel van deskundigen beoordeelt samen met het publiek de ingezonden campagnes op creativiteit, effectiviteit en ROI.
Dit congres wordt georganiseerd in samenwerking met onder andere Veritate Technlogies, BeyondPurple en RapidSugar, branche organisaties IAB Nederland, Thuiswinkel.org, IPAN, en Fedma (Federation of European Direct Marketing), en media partners Telecommerce Community, Emerce, Adformatie, Adfoweb, Adfodirect, Nieuwstribune, E-Vakblad en het Tijdschrift voor Marketing.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid