Overslaan en naar de inhoud gaan

E-mail marketing awards in de maak

Van Dusseldorp & Partners,Veritate Technologies en Telecommerce Events hebben het initiatief genomen tot de organisatie van De Eerste…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Nederlandse markt voor E-mail marketing groeit volgens de organisatie snel nu marketeers en uitgevers de voordelen van e-mail ontdekken. De 1 Nationale E-mail Marketing Conferentie staat geheel in het teken van e-mail marketing als nieuw medium en gaat in op allerlei aspecten,van conceptontwikkeling, list management en list broking, acquisition marketing, retention marketing, opt-in/opt-out problematiek, privacy regelgeving, tot meetbaarheid en ROI. De organisatie verwacht ruim 150 deelnemers. De dag wordt afgesloten met de uitreiking van de E-mail Marketing Award voor de meest effectieve e-mail marketing campagne. Een panel van deskundigen beoordeelt samen met het publiek de ingezonden campagnes op creativiteit, effectiviteit en ROI.

related partner content for mobile comes here

Dit congres wordt georganiseerd in samenwerking met onder andere Veritate Technlogies, BeyondPurple en RapidSugar, branche organisaties IAB Nederland, Thuiswinkel.org, IPAN, en Fedma (Federation of European Direct Marketing), en media partners Telecommerce Community, Emerce, Adformatie, Adfoweb, Adfodirect, Nieuwstribune, E-Vakblad en het Tijdschrift voor Marketing.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in