Overslaan en naar de inhoud gaan

Weber Shandwick grootste PR-bureau ter wereld

Interpublic's Weber Shandwick is afgelopen jaar het grootste PR-bureau ter wereld geworden volgens PR Week’s Global Rankings. Dit ondanks…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De totale inkomsten van Weber Shandwick in 2001 bedroegen meer dan $426m. Dit kwam mede door de fusie met BSMG. De tweede plaats wordt ingenomen door Fleishman-Hillard – vorig jaar nummer 1 – met $345m.

related partner content for mobile comes here

Toch heeft ook WS last gehad van de terugval in marketinguitgaven wereldwijd. De inkomsten daalden met 16 procent; in Australië en Nieuw-Zeeland was de terugval zelfs 41 procent, in de Verenigde Staten 21 procent.

Hill & Knowlton blijft stabiel op de derde plaats met een stijging van de inkomsten van 7 procent. Burson-Marsteller zakte het hardst door de terugval en wel van de vierde naar de vijfde plaats. Bij BM daalden vooral de inkomsten in de VS en Azië. Bron: PRWeek UK

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in