Overslaan en naar de inhoud gaan

Jongeren voorspellen trends 2005

In 2005 gaan jongeren zich op alle mogelijke manieren afzetten tegen de harde realiteit. Ze zijn zich er volop van bewust dat er van alles…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zinloos geweld is aan de orde van de dag, er is een duidelijke polarisatie van verschillende bevolkingsgroepen en religies, en de economie trekt nog steeds niet echt aan. Jongeren praten daar veel over en willen ook uiting geven aan hun gevoelens, maar daartegenover laten ze in hun dagelijks leven juist zien dat ze dromen van een betere maatschappij, een vrolijk, onbekommerd en luxe leven.

related partner content for mobile comes here

Dit is een van de uitkomsten van Trends 2005, een jaarlijks terugkerend trendonderzoek onder jongeren door jongerencommunicatiebureau Young Works. Enkele honderden jongeren, waaronder jonge trendspotters die door Young Works zijn getraind, voorspelden afgelopen maand via de site de trends voor het komende jaar op het gebied van o.a.technologie, muziek, lifestyle, maatschappij en vrije tijd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in