Overslaan en naar de inhoud gaan

Innovatiefestival OpenCo naar Amsterdam

Na San Francisco en New York komt het innovatiefestival OpenCo nu naar Amsterdam.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Twitter, RockStart, CityHub, A-Lab, Uber en VanMoof zijn enkele van de ongeveer 50 bedrijven in Amsterdam die bezoekers op hun werkplek zullen ontvangen. Niet alleen high-tech bedrijven en start-ups doen mee; ‘innovatie is te beleven in al zijn verschijningsvormen’, aldus de organisatoren.

related partner content for mobile comes here

Op 15 mei zullen 50 creatieve en innovatieve bedrijven acte de presence geven. Deelnemers aan kunnen zien en horen wat het verhaal achter het concept van deze bedrijven is.

Bezoekers bepalen zelf welke bedrijven zij willen bezoeken, ze stellen hun eigen programma en route samen. Bij de borrel aan het eind van de dag komen alle deelnemers samen.

Open economie

Initiatiefnemer John Battelle is in 2012 met OpenCo in San Francisco gestart, vanuit het idee dat een nieuwe economie vraagt om openheid en het delen van kennis. Bedrijven die zich hier bij hebben aangesloten zijn onder meer Google, Twitter, Uber, TED, foursquare, MeetUp, The San Francisco Opera, Bloomberg, Spotify, Salesforce, Scoot en veel start-ups.

OpenCo wordt ondersteund door een Advisory Council, waarin onder andere Arianna Huffington (Huffington Post), Gary Vaynerchuck (VaynerMedia) en John Borthwick (Betaworks) plaats nemen.

OpenCo Amsterdam wordt gesteund door onder andere de Amsterdam Economic Board. 

Deelnemen aan OpenCo is gratis, voor zowel bedrijven als bezoekers.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in