Overslaan en naar de inhoud gaan

ING laat graffiti-artiesten reproducties maken van meesterwerken

Het ING-initiatief 'Oude meesters door nieuwe meesters' levert drie 'pieces' op met een 17e eeuwse allure.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

ING, &;trotse hoofdsponsor van het Rijksmuseum&;, brengt een drietal klassieke meesterwerken naar de straten van Amsterdam. De graffiti-kunstenaars Michel Alders (aka Focuz), TelmoMiel en Donovon Spaanstra maakten hun versie van werken van Rembrandt , Frans Hals en Willem van de Velde. De werken zijn te zien in de Warmoesstraat, Haarlemmerstraat en de NDSM-werf.

related partner content for mobile comes here

Met het project ‘Oude meesters door Nieuwe Meesters’ zegt ING aandacht te willen vragen voor de Nederlandse cultuur. In onderstaande korte documentaire zien we de kunstenaars aan het werk. ING: &;In de documentaire wordt het proces getoond waarin de kunstenaars, eeuwen van elkaar verwijderd, tot elkaar komen in vakmanschap, talent en de bronnen van meesterschap.&;

Credits
Client: ING
Verantwoordelijk: Johan van der Zanden, Eline Overkleeft, Marc Smulders
Agency: BrandBase
Creative: Marvin Pupping
Production: Inge Overtoom
Account: Annebel Wegdam
Video: VICE
Artists: NAME gallery

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in