ING Amsterdam Marathon in teken Unicef
De VN-Kinderrechtenorganisatie en hoofdsponsor ING maken zich sterk om samen met de deelnemers en toeschouwers, kinderen in ontwikkelingslanden naar school te krijgen. Naar verwachting lopen duizenden hardlopers met cyaanblauwe Unicef veters in hun schoenen.
Alle 24.000 deelnemers worden opgeroepen deze schoenveters in de hardloopschoenen te strikken, en daarmee aandacht te vragen voor het werk van Unicef. De ING Amsterdam Marathon 2008 stelt Unicef in staat tijdens de marathon aandacht te vragen voor haar werk en fondsen te werven zodat kinderen in Ethiopië naar school kunnen. De blauwe veters staan symbool voor alle 93 miljoen kinderen die wereldwijd geen toegang hebben tot onderwijs.
Vacatures
Allround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuAan alle lopers wordt bij het ophalen van het startbewijs een paar blauwe (hardloop)veters uitgereikt. Daarnaast zijn vele uitingen langs het parcours cyaanblauw, de kleur van Unicef. Ook toeschouwers kunnen Unicef steunen en de Unicef schoenveters ontvangen door op de dag van de marathon een donatie te geven of lid te worden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid