Overslaan en naar de inhoud gaan

Vijf genomineerden Accenture Innovation Awards 2008

De vijf genomineerden voor de Media & Communication Innovation Awards 2008 zijn bekend. Ze maken kans op de ‘Blauwe Tulp’, de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De vijf genomineerden:

related partner content for mobile comes here

Accenture heeft vorig jaar de Media Communication & Innovation Awards in het leven geroepen om innovatie in de Nederlandse media- en communicatie-industrie te erkennen en de waardering en aandacht te geven die het verdient. Sellaband en Hyves waren in 2007 de winnaars.

De jury bestaat dit jaar uit twaalf professionals uit de media- en communicatie industrie, die onder leiding van Theo Huibers (oprichter van Thaesis en hoogleraar aan de Universiteit Twente) ieder vanuit hun eigen expertisegebied de concepten hebben beoordeeld.

Naast de juryprijs is er dit jaar ook weer de publieksprijs. Iedereen kan stemmen op zijn of haar favoriete concept uit de top 50. Het concept dat de meeste stemmen heeft ontvangen zal tijdens het Seminar de publieksprijs in ontvangst nemen. Stemmen kan via .

De winnaars worden bekend gemaakt tijdens het Media & Communication Innovation Seminar dat op donderdag 23 oktober plaatsvindt in Amsterdam (uitverkocht!).

Kijk voor meer informatie op:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in