Overslaan en naar de inhoud gaan

Zoeken en winnen met Lucky Search

Microsoft komt met de actie Lucky Search: consumenten maken bij elke zoekopdracht (met Lucky Search) kans op een prijs.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

komt met de actie : consumenten maken bij elke zoekopdracht (met Lucky Search) kans op een prijs.

related partner content for mobile comes here

Met Lucky Search (via Microsoft Live Search) wil Microsoft de consument belonen voor het gebruik van de zoekmachine.

De prijzen - waardecheques, LCD-televisies, laptops - worden ter beschikking gesteld door OTTO.

De actie duurt vanaf 1 oktober tot en met 26 november.

Microsoft Live Search telt 2,4 miljoen unieke bezoekers per maand (ComScore, Augustus 2008).

In de VS heeft men 'Cash Back', dat consumenten beloont door ze te laten meedelen in Microsofts advertentieopbrengsten.

Consumenten die via de zoekmachine Microsoft Live Search online aankopen doen bij adverteerders, komen in aanmerking voor aantrekkelijke kortingen. Inmiddels worden via de zoekmachine al meer dan 10 miljoen producten aangeboden met kortingen oplopend tot 25 procent.

Of en wanneer Cash Back naar Nederland komt is nog niet bekend.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in