Overslaan en naar de inhoud gaan

In memoriam Erik Kruize 1958-2013

Onweer Erik Kruize is op 31 mei 2013, op een woensdagmiddag, te midden van alles wat hem lief is overleden. Op dat moment brak…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een rustig mannetje was hij niet. Dag en nacht doorwerken aan zijn presentaties.

related partner content for mobile comes here

Het was nooit goed genoeg, het kon altijd beter en eigenlijk was het nooit af.

Tomeloze energie, gekmakend voor de studio, traffic en account.

Erik beheerste alle facetten van zijn vak.

Hij was een echte vakman die alles deed om zijn campagnes en zijn klanten er perfect uit te laten zien.

Zijn werk voor o.a. de Bob en voor de Proefdiervrij campagnes hebben Roorda veel roem en veel succes gebracht.

Ondanks al zijn enorme gedrevenheid en zijn fanatisme om klanten te overtuigen van zijn gelijk was Erik zeer geliefd bij opdrachtgevers.

Erik was een grote, harige knuffelbeer met een gebruiksaanwijzing.

Als creatief partner heeft Erik bijna 10 jaar voor Roorda gewerkt na een lange carriere bij bureaus als Lintas, HVR, FCA en BLRS-EuroRSCG.

Erik had kanker en heeft de afgelopen drie jaren samen met zijn Stella en zijn zoon Daan, omringd door familie en vrienden, maximaal gebruik gemaakt van de tijd die hij nog had.

Typisch Erik. Volhouden en genieten tot het eind.

En eruit met een grote knal.

Dank voor alles.

Je collega’s bij Roorda.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in