Overslaan en naar de inhoud gaan

Ilja Loeffen eindverantwoordelijk voor inkoop Omnicom

Ilja Loeffen - sinds 1999 bij 'de groep' - is benoemd tot group director trading & accountability bij de OmnicomMediaGroup (OMG).
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Daarmee draag Loeffen per direct de eindverantwoordelijkheid voor alle inkoopactiviteiten van de groep.

related partner content for mobile comes here

Loeffen, reeds 15 jaar werkzaam binnen het concern. In februari startte zij als RTV director bij OMD (Omnicom). Later was zij onder meer werkzaam als strategy director RTV en als hoofd mediaplanning bij OMD. 

Loeffen startte haar carrière in 1997 als RTV-planner bij Equmedia, dat in 2001 overging in Starcom. (Starcom is een onderdeel van Publicis. Publicis en Omnicom zijn recent gefuseerd.)

Omnicom Media Group bestaat uit de full service netwerken OMD, PHD en DB Reclame Services  als ook uit een aantal strategische business units op het gebied van media communicatie.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in