Overslaan en naar de inhoud gaan

Utrecht Gastvrij 3.0 wint citymarketing-prijs

Het project Utrecht Gastvrij 3.0 van Toerisme Utrecht is onderscheiden met de Citymarketing Innovatie Award 2014. Chantal Goudriaan en Lisa…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Toerisme Utrecht, de citymarketingorganisatie van de stad Utrecht, heeft proactief de samenwerking met andere partijen gezocht, om het thema gastvrijheid nadrukkelijker neer te zetten. ‘Op basis van onderzoek is een heldere strategie ontwikkeld, die heeft geleid tot een constructief gastvrijheidsprogramma. Dit programma wordt gedragen door veel verschillende partijen in de stad. Vanuit een sterk coördinerende rol heeft Toerisme Utrecht haar partners gestimuleerd om op eigen wijze invulling te geven aan het thema door de organisatie van activiteiten en projecten. Met mooie resultaten, en dat levert een flinke bijdrage aan een sociaal en economisch vitalere stad’, aldus juryvoorzitter en burgemeester van Den Bosch Ton Rombouts.

related partner content for mobile comes here

Scriptieprijs

Studenten Leisure Management Chantal Goudriaan en Lisa van Milt hebben in het kader van hun afstudeerscriptie een ‘Gastvrijheidstool’ ontwikkeld. Met deze tool kunnen steden hun gastvrijheid op een viertal terreinen analyseren, en dit vervolgens vertalen naar concreet uitvoerbare maatregelen om de gastvrijheidsbeleving van bezoekers te verbeteren.

Volgens de jury is de studie op een heel gedegen wijze opgezet. Maar vooral de praktische toepasbaarheid van de tool heeft de jury ervan overtuigd de Netwerk Citymarketing Scriptieprijs 2014 toe te kennen aan Goudriaan en Van Milt.

 

De prijzen zijn vandaag uitgereikt, op de Dag van de Citymarketing, die deze keer in het teken stond van de veranderende functie van binnensteden en nieuwe rollen van organisaties in de citymarketing.

De Dag van de Citymarketing evenals de Citymarketing Innovatie Award en de Netwerk Citymarketing Scriptieprijs zijn initiatieven van het .

Uit in totaal 20 inzendingen voor de Citymarketing Innovatie Award waren er vooraf drie genomineerd: het Bergse Ideeën Lab, Ontwikkeling World Food Centre en Utrecht Gastvrij 3.0.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in