Overslaan en naar de inhoud gaan

Huismerk babyvoeding in Kruidvat assortiment

Wanneer het je verbaast dat een kledingzaak water gaat verkopen, loop dan maar eens bij drogisterij Kruidvat binnen. Op zoek naar een tube…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wanneer het je verbaast dat een water gaat verkopen, loop dan maar eens bij drogisterij Kruidvat binnen. Op zoek naar een tube tandpasta struikel je daar over de frituurpannen, hogedrukreinigers, barbeques, fietsen en koffersets. Bij het afrekenen van je hoofdpijnpillen regel je nog snel even de APK van je auto, een doorlopend krediet of een all-risk verzekering voor je hond. Online biedt deze drogist je zelfs dozen wijn, vakantiereizen, sieraden en zelfs zeilboten te koop aan. Een '' wordt het al openlijk door de eigen medewerkers genoemd. Ik ben zelf altijd blij als ik na een lange zoektocht mijn favoriete merk tandpasta weer heb gevonden.

related partner content for mobile comes here

Vanaf deze week ligt de in de reeds overvolle schappen. Dit lijkt zowaar een assortimentsuitbreiding die je van een drogist mag verwachten! Kruidvat durft het nu als eerste winkelier aan om dit gevoelige product onder het huismerk op de markt te brengen.

Wanneer het om de allerkleinsten gaat, is doorgaans alleen het allerbeste goed genoeg. En hoe populair de huismerken ook zijn geworden, de huismerkproducten worden meestal niet gezien als het beste dat er te krijgen is. Kruidvat kent uiteraard de sentimenten rond het product babyvoeding en onderstreept dan ook dat de potjes, verkrijgbaar in 8 verschillende smaken, door een A-merkfabrikant worden geproduceerd. Al wil ze niet zeggen welke fabrikant het betreft.

Ondanks deze productintroductie blijft Kruidvat ook op zoek naar nog meer branchevreemde producten. Gerard van Breen, directeur van Kruidvat Benelux, ziet alleen vers brood of vlees niet snel in het assortiment van zijn drogisterijen verschijnen, zegt hij desgevraagd in . Blijkbaar is al het andere het overwegen waard.

Over de babyvoeding zei van Breen al eerder: "Ik denk dat veel klanten zich verbaasd zullen afvragen waarom we dit eigenlijk nog niet hadden." En inderdaad: gezien de grote hoeveelheid producten die helemaal niets met een drogisterij te maken hebben, was het ontbreken van een eigen merk babyvoeding een vreemd gat in het assortiment.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in