Overslaan en naar de inhoud gaan

Oranje trivia: de Hollandse bierpul

Nederlanders hebben een naam hoog te houden wat betreft oranje hoofddeksels en andere trivia tijdens internationale voetbalevenementen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dus speciaal voor het WK 2006 is er nu de ; een oranje handvat met een kliksysteem waarin een bierflesje vastgeklikt kan worden.

related partner content for mobile comes here

Zo krijgt je flesje de kenmerken van een bierpul. Daarnaast zit er bovenin het handvat een fluitje verwerkt, waarmee oranje aangemoedigd kan worden.

De bierpul is ontwikkeld door drie studenten van de opleiding Small Business & Retail Management te Eindhoven. Mede initiatiefnemer Daan Buscop: "Het productidee is als grap ontstaan, maar vanwege de grote interesse zijn we er nu zeer serieus mee bezig"

Zo zijn aspecten als product en marktpositionering belangrijke onderdelen geweest bij de ontwikkelin. Tweede iniatiefnemer Guus van Gestel: "Het niet opwarmen van het flesje bier door je hand is een functioneel aspect, maar waar het tijdens het WK daadwerkelijk om gaat is de grap van het product, met een knipoog naar de Duitsers"

Derde initiatiefnemer Max Dupuis tot slot: "Het is super! De verkoop gaat bovenverwachting goed. Tot nu toe hebben we vooral aan bedrijven verkocht, maar ons doel is ook de consumenten te bereiken."

De bierpul kost tweeënhalve euro.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in