Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoe Kras en TUI zich positioneren via een levenslange klantreis

Twee bedrijven van één concern verdelen klanten op basis van levensfases. Kras kreeg een herpositionering. Ana Henriques legt uit.
Ana Henriques, manager Branding & Campaigns
Ana Henriques, manager Branding & Campaigns
Ana Henriques, manager Branding & Campaigns
Ana Henriques, manager Branding & Campaigns

Veel reisaanbieders hebben moeite zich te onderscheiden. Want wat is het verschil eigenlijk tussen TUI of Kras? Deze twee merken, lid van één familie, zochten naar hun positie ten opzichte van elkaar en de markt. Ana Henriques, manager branding & campaigns bij TUI, legt uit hoe ze de klant nu ‘levenslang’ geven. 

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in