Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken lanceert James Bond-campagne

Heineken heeft zijn James Bond-campagne gelanceerd. De campagne werd gemaakt door Wieden+Kennedy Amsterdam, de commercial geregisseerd door…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De staat in het teken van de James Bond-film Skyfall die dit najaar uitkomt. De campagne bestaat uit een commercial en een digitaal component waarin deelnemers door Bond-girl Bérénice Marlohe op reis worden genomen. De interactieve campagne begint waar de commercial eindigt.

related partner content for mobile comes here

Van Heijningen nam de regie van zowel de commercial als de digitale content voor zijn rekening. Mediamonks nam de digitale productie voor zijn rekening.

In de film komt replicamateriaal uit de speelfilm voor, maar ook items uit Bond-klassiekers zoals de ring van Dr. No en het Faberge Ei van Goldeneye. De film werd grotendeels in de studio gedraaid en deels op locatie waar bij 28 graden een sneeuwlandschap werd gecreëerd. De muziek 'Man like that' werd gecomponeerd door Gin Wigmore.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in