Heineken lanceert James Bond-campagne
De Crack the Case-campagne staat in het teken van de James Bond-film Skyfall die dit najaar uitkomt. De campagne bestaat uit een commercial en een digitaal component waarin deelnemers door Bond-girl Bérénice Marlohe op reis worden genomen. De interactieve campagne begint waar de commercial eindigt.
Van Heijningen nam de regie van zowel de commercial als de digitale content voor zijn rekening. Mediamonks nam de digitale productie voor zijn rekening.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisIn de film komt replicamateriaal uit de speelfilm voor, maar ook items uit Bond-klassiekers zoals de ring van Dr. No en het Faberge Ei van Goldeneye. De film werd grotendeels in de studio gedraaid en deels op locatie waar bij 28 graden een sneeuwlandschap werd gecreëerd. De muziek 'Man like that' werd gecomponeerd door Gin Wigmore.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid