Beeckestijn koopt cursusinstituut IDMK
IDMK maakte sinds 2007 onderdeel uit van BBP, uitgever van onder meer Telecommerce, Twinkle, MarketingTribune, MarketingFacts en SponsorTribune. Indertijd werd gesteld dat de overname van het IDMK 'past in de strategie van BBP om de doelgroepen op zoveel mogelijk manieren van informatie te voorzien'. Naast het uitgeven van vakbladen, het organiseren van congressen en beurzen ging BBP zich ook bezighouden met het geven van cursussen.
Inmiddels zegt eigenaar/ceo Paul Petermeijer van BBP, dat IDMK door de groei van BBP minder goed past in het aanbod van live events. 'BBP richt zich steeds meer op crossmediale uitgaven op gebied van onze kernmarkten e-commerce, marketing en customer care centers. Daar passen korte gespecialiseerde cursussen, met een andere merkvoering steeds minder goed bij.'
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaBeeckestijn is aanbieder van voornamelijk korte praktijkgerichte marketingcursussen om de dagelijkse marketingactiviteiten te optimaliseren. Het inistituut biedt opleidingen aan op post-HBO en postdoctoraal niveau op gebied van o.a. (digital) marketing, CRM, sales en customer service management.
Hans Molenaar, mede-eigenaar Beeckestijn: “Door de toevoeging van IDMK maken we onze cursus- en opleidingenportfolio op gebied van marketing compleet. Voor elk niveau in een marketingorganisatie kunnen we nu een passende cursus of opleiding aanbieden. Met IDMK halen we daarnaast een sterk en bekende merknaam in huis. We blijven in de toekomst wel nauw met BBP samenwerken, aangezien onze marketingdoelgroepen overlappen”.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid