Overslaan en naar de inhoud gaan

Grey Amsterdam integreert Blutarsky

Online bureau Blutarsky is ondergebracht bij Grey Group in Amsterdam. Het is een stap om zowel de online en offline communicatie te…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het personeel van - in totaal 8 fte - verhuist naar het kantoor van Amsterdam. Blutarsky is gespecialiseerd in online, mobiele en social media communicatie. De nieuwe managing director van Grey, Patrick Joore, was voorheen directeur bij Blutarsky, dat hij nu dus opnieuw gaat leiden. Blutarsky behoudt wel zijn eigen identiteit binnen Grey Amsterdam

related partner content for mobile comes here

Joore: 'Blutarsky is een toegevoegde waarde voor Grey Amsterdam. Op deze manier kan Grey zich meer richten op gepersonaliseerde communicatie. Aan de andere kant heeft Grey een sterk netwerk dat we kunnen gebruiken voor de bestaande klanten van Blutarsky. We schuiven op van klassieke advertising naar een meer consumenten- en dialoog gericht communicatiebureau waarin nieuwsgierigheid een belangrijke sleutel is.'

Blutarsky's partners Peter Hoekstra en Thomas Magermans gaan een belangrijke rol spelen in zowel de dagelijkse leiding van Grey Amsterdam als hun eigen bureau.

Joore (42) volgde in maart de Australische Hazelle Klønhammer op als managing director. Het bureau wil zich meer dan voorheen richten op de Nederlandse markt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in