Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw bureau voor financiële communicatie: Value@Stake

Value@Stake is de naam van het communicatieadviesbureau dat de van Hill & Knowlton afkomstige Edwin van Wijk heeft opgericht.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het in Bussum gevestigde Value@Stake is gespecialiseerd in financiële communicatie en stakeholder management.

related partner content for mobile comes here

Het nieuwe bureau stelt stakeholder value centraal en richt zich op het realiseren van breed draagvlak voor strategische gebeurtenissen met grote impact op de waarde van de onderneming.

Ook crisis- en issuecommunicatie en redactionele marketing van het aandeel of van de onderneming behoren tot de specialisaties van het bureau.

Initiatiefnemer Edwin van Wijk (1962) werkte de afgelopen vijf jaar voor communicatieadviesbureau Hill & Knowlton Nederland, waar hij leiding gaf aan de financiële communicatiepraktijk.

In de jaren daarvoor vervulde hij verschillende communicatiefuncties bij Robeco, Delta Lloyd en Stater.

Van Wijk begon zijn carrière in de financiële wereld in 1988 als aandelenadviseur van institutionele beleggers bij MeesPierson.

Van Wijk: 'Sinds het begin van deze eeuw kunnen bedrijven het zich niet meer veroorloven hun financiële beslissingen en de uitvoering daarvan uitsluitend te delen met hun financiers en aandeelhouders. Value@Stake helpt bedrijven tijdig brede steun te verwerven voor hun financiële strategie en de uitvoering daarvan, onder alle stakeholders. Want de beste tijd om vrienden te maken is voordat je ze nodig hebt.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in