Overslaan en naar de inhoud gaan

Grey A'dam en Brussel gaan samen met Possible

De Grey bureaus in Amsterdam en Brussel en het digitaal bureaunetwerk Possible Amsterdam fuseren per 1 april tot één geïntegreerd bureau…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Patrick Joore, de huidige managing director van Grey Amsterdam is benoemd tot ceovan het nieuwe bureau.

related partner content for mobile comes here

De nieuwe organisatie opereert vanuit twee locaties, Brussel en Amsterdam. Het bureau bestaat uit men dertig mensen en kan daarnaast terugvallen op de expertise van zowel Grey Group (5.400 medewerkers) als van Possible Worldwide (1.500 medewerkers).

David Patton, ceo en president van Grey Group Emea : 'Door Grey en Possbile volledig te laten samensmelten, creëren we een vooruitstrevende organisatie die een breed spectrum aan talent en expertise samenbrengt, van strategie en creatie via activatie tot digitale executie. Ik ben ervan overtuigd dat dit nieuwe bureaumodel een aanzienlijke meerwaarde zal opleveren voor onze klanten.'

Patrick Joore, ceo van GreyPossible Benelux: 'Dit wordt voor ons een heel interessant jaar. Het sterke aan deze fusie is dat het de competenties van elk van ons versterkt, en daar wordt ons aanbod richting onze klanten nog veel beter van. Het is een mooi vooruitzicht: vanaf nu kunnen we vanuit één organisatie alle communicatieoplossingen aanbieden van creatie en strategie tot interactie en conversie. Die directe koppeling van creatieve campagne concepten aan interactieve platforms zal voor onze relaties een ongekende meerwaarde opleveren.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in