Overslaan en naar de inhoud gaan

Genomineerden Customer Centric DNA Awards 2013 bekend

18 april aanstaande worden voor de derde maal de Customer Centric DNA Awards uitgereikt, een initiatief van BearingPoint en TNS NIPO.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In totaal zijn dit jaar 33 klantgerichte organisaties genomineerd in 11 branches.

related partner content for mobile comes here

De genomineerden zijn geselecteerd op basis van hun customer centric performance, gemeten op basis van een aantal dimensies, zoals proces performance, medewerker performance, consistente dienstverlening, consistente merkbeleving, kwaliteit van webcare, klant-aanbevelingen (via bv. social media) en vertrouwen.

In het grootscheepse klantonderzoek werden door TNS NIPO meer dan 90 organisaties meegenomen.

De genomineerden per sector:

Automotive
BMW
Toyota
Volvo

Banken
ASN Bank
Rabobank
Triodos Bank

Energie aanbieders
Delta
Eneco
Greenchoice

Internet
T-Mobile
Xs4All
Ziggo

Telecom
KPN
T-Mobile
Vodafone

Online Retail
Apple
bol.com
Nespresso

Retail
Apple
Hema
Ikea

Supermarkten
Deen
Lidl
Jumbo

Verzekeraars
Centraal Beheer
Ditzo
Unigarant

Zorgverzekeraars
Iza
Ohra
Unive

Publieke Instanties
Belastingdienst
Kamer van Koophandel
SVB

Vorig jaar mochten Toyota, Triodos Bank, Ditzo, CZ, Greenchoice, Xs4All, Hi, Vodafone, Ikea, H&M en Lidl de award mee naar huis nemen.

worden de resultaten van het bekendgemaakt, gevolgd door meerdere breakout sessies van o.a. Ahold en Viacom.

Er zijn nog kaarten voor dit event dat op 18 april in kasteel de Wittenburg wordt gehouden. Lezers van Marketing Online ontvangen 100 euro korting op de toegangsprijs, onder vermelding van de code tvm2013.
Ga voor meer informatie en om jezelf aan te melden voor het event naar

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in