Geld als belangrijkste motivatie
Jonge pr-professionals nemen hun eerste baantje om met interessante cliënten te werken, maar ze blijven vanwege vriendschappen met…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Bijna 250 jonge vakmensen reageerden op het onderzoek, dat een beeld geeft van het Amerikaanse bureauleven. Veel pr-bureaus blijken hun beleid nog niet te hebben afgestemd op de neergang in de markt. Ruim 70 procent van de respondenten meldde bijvoorbeeld dat hun broodheren een bonus geven als zij nieuwe medewerkers aanbrengen, terwijl minder dan een kwart een vergoeding krijgt voor het veiligstellen van nieuwe opdrachten.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Bijna alle respondenten zeiden meer dan 40 uur per week te werken. Ruim 60 procent vond dat zij daarvoor niet voldoende vergoeding kregen. Salarisverhogingen en bonussen stonden dan ook bovenaan het verlanglijstje van de jonge pr-professionals. (bron: PRWeek US)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid