Overslaan en naar de inhoud gaan

Geld als belangrijkste motivatie

Jonge pr-professionals nemen hun eerste baantje om met interessante cliënten te werken, maar ze blijven vanwege vriendschappen met…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bijna 250 jonge vakmensen reageerden op het onderzoek, dat een beeld geeft van het Amerikaanse bureauleven. Veel pr-bureaus blijken hun beleid nog niet te hebben afgestemd op de neergang in de markt. Ruim 70 procent van de respondenten meldde bijvoorbeeld dat hun broodheren een bonus geven als zij nieuwe medewerkers aanbrengen, terwijl minder dan een kwart een vergoeding krijgt voor het veiligstellen van nieuwe opdrachten.

related partner content for mobile comes here

Bijna alle respondenten zeiden meer dan 40 uur per week te werken. Ruim 60 procent vond dat zij daarvoor niet voldoende vergoeding kregen. Salarisverhogingen en bonussen stonden dan ook bovenaan het verlanglijstje van de jonge pr-professionals. (bron: PRWeek US)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in