Overslaan en naar de inhoud gaan

Vernieuwd imago DSM

DSM wil zijn imago meer in lijn brengen met de werkelijkheid. Daarom start het chemie- en biotechnologieconcern deze week met paginagrote…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens bestuursvoorzitter Peter Elverding is het beeld dat belangrijke stakeholders van het concern hebben onvolledig. 'Bulkchemie is al lang niet meer DSM's voornaamste activiteit en de laatste steenkolenmijn is al meer dan een kwart eeuw dicht.' Volgens de DSM-topman is het bedrijf de laatste jaren zo van karakter veranderd, dat het beeld dat het publiek heeft van DSM in veel gevallen niet meer overeenstemt met de huidige werkelijkheid. Een speciaal opgezet branding programma moet het merk DSM opnieuw positioneren. Hoeveel DSM aan de campagne uitgeeft is niet bekendgemaakt. (bron:

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in