Vernieuwd imago DSM
DSM wil zijn imago meer in lijn brengen met de werkelijkheid. Daarom start het chemie- en biotechnologieconcern deze week met paginagrote…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Volgens bestuursvoorzitter Peter Elverding is het beeld dat belangrijke stakeholders van het concern hebben onvolledig. 'Bulkchemie is al lang niet meer DSM's voornaamste activiteit en de laatste steenkolenmijn is al meer dan een kwart eeuw dicht.' Volgens de DSM-topman is het bedrijf de laatste jaren zo van karakter veranderd, dat het beeld dat het publiek heeft van DSM in veel gevallen niet meer overeenstemt met de huidige werkelijkheid. Een speciaal opgezet branding programma moet het merk DSM opnieuw positioneren. Hoeveel DSM aan de campagne uitgeeft is niet bekendgemaakt. (bron: MKBnet)
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid